Regulamin


Sklep Katanamart.co.uk

Złożenie zamówienia na naszej stronie internetowej oznacza akceptację niniejszych warunków.

Niniejsze warunki nie mają wpływu na prawa ustawowe. Cena i dostępność mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia.
Wszystkie towary pozostaną wyłączną własnością katanamart.pl do momentu otrzymania pełnej zapłaty.

Wszystkie produkty i usługi zależą od dostępności i mogą zostać wycofane ze sprzedaży w dowolnym momencie. Jeśli zamówionego produktu nie można dostarczyć z jakiegokolwiek powodu, zaoferujemy alternatywny model (jeśli jest dostępny) lub zwrócony zostanie pełny koszt. Jesteśmy całkowicie zaangażowani w twoją całkowitą satysfakcję.

ODPOWIEMY NA TWOJE E-MAILE W CIĄGU 12 GODZIN

Produkty

Katanamart.pl dołożył wszelkich starań, aby wszystkie informacje o produktach przechowywane na tej stronie były dokładne.

a) Wiele naszych produktów (miecze katana / miecze Iaito i bokkeny) są wykonane ręcznie, dlatego rzeczywista waga może różnić się o +/- 6% od ciężaru określonego na stronie, a długość może różnić się o +/- 2% od długości określonej na stronie

b) Produkty są dokładnie takie, jak pokazano na zdjęciach. Zdjęcia są robione w profesjonalnym studio i nie są regulowane w Photoshopie

Ograniczenia wiekowe

Prawo polskie zabrania katanamart.pl sprzedać wszystko, co uważane jest za broń - na przykład miecz, topór lub sztylet dla osób poniżej 18 roku życia. Jeśli nie masz ukończonych 18 lat, nie zrealizujemy Twojego zamówienia.

Zobowiązujemy się poważnie traktować to prawo.

Kupując broń z naszej strony potwierdzasz, że masz ukończone 18 lat. Oprócz tego, zakup może być poprzedzony rozmową telefoniczną, aby broń nie była sprzedawana osobom poniżej 18 roku życia. Jeśli ten proces zostanie zrealizowany, katanamart.pl zastrzega sobie prawo do opóźnienia zamówienia, dopóki nie zostaną spełnione zadowalające warunki.


Uwaga: nie musisz mieć 18 lat, aby kupić ubranie, zbroję, drewniane bokkeny (miecze treningowe) lub coś, co nie jest uważane za broń

MAGAZYN

Ta strona internetowa dostarcza część swoich produktów z magazynu, a inne pod specjalne zamówienie. Szacowany czas wysyłki jest jednak podany dla każdego produktu.

WIELE PRODUKTÓW NIESTANDARDOWYCH WYKONYWANYCH JEST PRZEZ NASZYCH RZEMIEŚLNIKÓW, W MOMENCIE W KTÓRYM ZŁOŻYSZ ZAMÓWIENIE, W TYM PRZYPADKU CZAS DOSTAWY MOŻE BYĆ DŁUŻSZY NIŻ STANDARDOWE ZAMÓWIENIA. PROSIMY SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI NA TEMAT WYMAGANEJ DATY DOSTAWY: PIOTR@KATANAMART.PL. W PRZYPADKU, W KTÓRYM NIE MOŻNA ZAPEWNIĆ PRODUKTU W WYMAGANYM CZASIE, INFORMUJEMY O TYM JAK NAJSZYBCIEJ I ZWRACAMY CAŁY KOSZT.

PRZESYŁKI NA ZEWNĄTRZ EUROPY:

Adresat musi zawsze płacić za przesyłkę. Promocje w ramach bezpłatnej wysyłki nie są stosowane w krajach poza Europą. Co więcej, jeśli klient nie lubi produktu, który kupił i chce go odesłać w celu uzyskania zwrotu lub zmiany przedmiotu w ciągu 50 dni od otrzymania, musi zapłacić pełne koszty zwrotu.

Ynhswords S.L. zapłaci koszty wysyłki tylko wtedy, gdy produkt jest uszkodzony lub różni się od zdjęć załadowanych na stronie internetowej.

Cennik

Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy konkurencyjni, z naszymi cenami jak to tylko możliwe. Jeśli produkt jest reklamowany po nieprawidłowej cenie z powodu błędu literowego lub błędu dostawcy, zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia lub anulowania zamówienia, niezależnie od tego, czy zamówienie zostało potwierdzone. W takim przypadku poinformujemy Cię o tym, a w razie potrzeby otrzymasz pełny zwrot pieniędzy.

Zapłata

Wszystkie numery kart kredytowych są szyfrowane w oprogramowaniu po złożeniu zamówienia przy użyciu 128-bitowego szyfrowania. Następnie płatności są pobierane za pośrednictwem naszych partnerów obsługujących karty kredytowe online, PayU.

PROSIMY O NIE WYSYŁANIE E-MAILI Z INFORMACJAMI O KARTACH KREDYTOWYCH.


Metody Płatności


Możesz zapłacić przez PayU

Akceptujemy większość głównych kart kredytowych i debetowych za pośrednictwem naszej bramki płatności PayU. Płatności kartą kredytową / debetową są przyjmowane w punkcie zamówienia we wszystkich transakcjach sprzedaży. Wymagamy również podania pełnych danych posiadacza karty, w tym imienia i nazwiska, adresu i numeru telefonu podczas przyjmowania płatności kartą kredytową / debetową. Muszą one odpowiadać dokładnym danym zarejestrowanym przez wystawcę karty. Niepełne lub nieprawidłowe dane spowodują opóźnienie w realizacji zamówienia. W przypadku, gdy nie będziemy w stanie zrealizować zamówienia z powodu niewystarczających zapasów, klient zostanie powiadomiony o opóźnieniu, a jeśli okaże się to nieodpowiednie, zostanie przyznany pełny zwrot pieniędzy.

Zwroty

Zwrot może potrwać około 3 dni roboczych w celu sprawdzenia, a kolejne 3 dni robocze na operacje bankowe. Jeśli zażądałeś zwrotu kosztów za zamówienie, pozwól, aby ta skala czasowa minęła (po otrzymaniu e-maila z potwierdzeniem zwrotu pieniędzy), zanim skontaktujesz się z nami w celu potwierdzenia statusu zwrotu pieniędzy. Koszt wysyłki zwrotu ponosi klient.

Uwaga: opłata za wysyłkę DHL EXPRESS nie zostanie zwrócona w żadnych okolicznościach, ponieważ jest to dodatkowa usługa wymagana przez klienta i nieuwzględniona w żadnych promocjach.

Bezpieczeństwo

Każde zamówienie złożone za pomocą katanamart.pl Online podlega kontroli bezpieczeństwa. Kontrole te są przeprowadzane w celu ochrony zarówno Ciebie, jak i nas przed nieuczciwymi transakcjami. Dlatego wszystkie wprowadzone przez Ciebie informacje muszą być zgodne z informacjami posiadanymi przez wydawcę karty.
Podanie nieprawidłowych lub niekompletnych informacji spowoduje opóźnienie w realizacji zamówienia. Jeśli nie będziemy w stanie potwierdzić tożsamości klienta, możemy przeprowadzić dalsze kontrole bezpieczeństwa, które mogą opóźnić przetwarzanie zamówienia. Jako dostawca zastrzegamy sobie prawo do niedostarczania towarów, jeśli nie jesteśmy w stanie osiągnąć zadowalającego wyniku kontroli bezpieczeństwa. Od czasu do czasu możemy poprosić o przesłanie faksem, pocztą lub e-mailem dodatkowego dowodu tożsamości. Możemy czasami poprosić klienta o podanie danych karty kredytowej / debetowej w celu przeprowadzenia kolejnej kontroli bezpieczeństwa.

ABY ZAPEWNIĆ BEZPIECZEŃSTWO KARTY DO UŻYTKU W INTERNECIE, WYSOKO POLECAMY, ZAREJESTROWAĆ USŁUGĘ 3D SECURECODE. DO REJESTRACJI, PROSZĘ ODWIEDZIĆ WERYFIKOWANĄ PRZEZ VISA lub SECURECODE MASTERCARD PLACÓWKĘ.


Składając zamówienie

Przesyłając zamówienie, oferujesz możliwość zakupu towarów i umożliwienia nam wykorzystania Twoich danych osobowych w celu dostarczenia tych towarów (w tym przekazywania Twoich danych kurierom i innym podwykonawcom). Wszystkie zamówienia online są potwierdzane przez wysłanie automatycznie wygenerowanej wiadomości e-mail. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zamówienia. Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub e-mailem na temat dostaw, opóźnień lub problemów związanych z bezpieczeństwem. Nie będziemy odpowiedzialni za rekompensatę za jakiekolwiek inne straty, które możesz ponieść, jeśli nie dostarczymy towarów. Kupując dowolny produkt lub przedmiot, zgadzasz się na te warunki.


Sposób dostawy

Wszystkie produkty są dostarczane przez firmę kurierską UPS lub DPD: produkty "W MAGAZYNIE" zostaną dostarczone w ciągu około 3-4 dni roboczych od daty płatności plus niezbędny czas na przygotowanie zamówienia.

 Możesz również wybrać kuriera DHL EXPRESS: produkty "W MAGAZYNIE" zostaną dostarczone w ciągu 1-2 dni roboczych

Zamówienia z produktami dłuższymi niż 120 cm mogą zająć dodatkowe 2-3 dni robocze

Dostawy są zwykle w godzinach od 8:00 do 20:00 od poniedziałku do piątku.

W CZASIE WAKACJI, takich jak BOŻE NARODZENIE LUB WIELKANOC, CZAS DOSTAWY MOŻE ULEC ZMIANIE

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI KLIENTA

Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupionych przedmiotów, masz pięćdziesiąt dni na odstąpienie od niechcianych produktów. Ten okres zaczyna się dzień po dniu w którym otrzymasz zamówienie. Przedmioty muszą być nadal nowe i zwrócone na adres, który otrzymasz, na własny koszt. Musisz wysłać zdjęcia potwierdzające, że przedmiot jest w doskonałych warunkach. Otrzymasz pełny zwrot kosztów za zwrócone przedmioty. Nie dotyczy to elementów niestandardowych ani zamówionych na zamówienie. Jest to zgodne z twoimi ustawowymi prawami.

Wymiana produktów i zwroty - 50 dni
Skontaktuj się z nami (piotr@katanamart.pl) w ciągu 50 dni od momentu oznaczenia zamówienia jako "dostarczonego" zgodnie z Twoim numerem przesyłki. Zawsze musisz wysłać zdjęcia produktu, który chcesz zwrócić. Jeśli zwrot / wymiana zostanie zatwierdzona, otrzymasz numer RMA (numer autoryzacji zwrotu towaru) wraz z instrukcjami dotyczącymi zwrotu. Przedmioty muszą być zwrócone w stanie nieużywanym, niezmienionym i nieuszkodzonym w oryginalnym opakowaniu.

Zwrot zostanie dokonany przy użyciu tej samej metody płatności, która została użyta do dokonania zakupu.

Klient będzie odpowiedzialny za koszty wysyłki zwrotnej:

KOSZTY WYSYŁKI:

WAGA OPŁATA

Od 0 do 3 Kg 45 zł

Od 3 do 6 Kg 60 zł

Od 6 do 10 Kg 70 zł

Od 10 do 15 Kg 85 zł

Od 15 do 20 Kg 95 zł

Od 20 do 30 Kg 145 zł

Od 30 do 50 Kg 195 zł

Wadliwe produkty

Dostarczone produkty, które są "uszkodzone", powinny zostać zgłoszone w ciągu 24 godzin od daty dostawy, a Ty musisz dostarczyć zdjęcia uszkodzenia i opis wad. Najpierw musisz wysłać zdjęcia z uszkodzeniami. W takim przypadku zorganizujemy odbiór towarów na nasz koszt. Po otrzymaniu towaru i potwierdzeniu błędu otrzymasz ofertę wymiany, naprawy lub pełnego zwrotu pieniędzy, pod warunkiem, że produkt jest kompletny ze wszystkimi akcesoriami oraz w oryginalnym pudełku i opakowaniu. Jeśli produkt nie zostanie uznany za wadliwy, towar zostanie zwrócony. Będziesz odpowiedzialny za opłatę za przewóz i zwrot. Ta polityka zwrotów nie wpływa na ustawowe prawa kupującego.

Dostawa zwrotów zamówień

Ze względu na duży napływ nieudanych dostaw będziemy wysyłać nasze paczki przez UPS, DPD i DHL. Jeśli dwie próby dostarczenia się nie powiodą, paczka zostanie odesłana do nas i w tym przypadku mamy prawo do ponownej opłaty za wysyłkę. Nasze ponoszone opłaty będą zazwyczaj dokonywane za pośrednictwem PayU, a produkty nie będą ponownie wysyłane, dopóki druga płatność nie zostanie dokonana przy drugiej dostawie.

Uszkodzenia w transporcie

Jeżeli towary przybywają w uszkodzonych paczkach, należy to odnotować na liście przewozowym kuriera i natychmiast skontaktować się z nami.


Braki i niedokładne towary

Jeśli odbierzesz niewłaściwy produkt, zanotuj to w liście przewozowym kuriera i natychmiast skontaktuj się z nami.
Obowiązkiem klienta jest upewnienie się, że to, o co się podpisuje, jest rzeczywiście dostarczane. Braki należy odnotować w liście przewozowym kuriera i należy natychmiast skontaktować się z nami.


Przedsprzedaż

Jeśli zamówisz produkt, którego nie mamy na stanie lub opóźniony od producenta, skontaktujemy się z Tobą, aby poinformować o tym, jeśli nie jest to już określone na stronie internetowej. Przedziały czasowe notowane na takich produktach są szacunkowymi przedziałami czasowymi. Jeśli nie masz ochoty czekać, możesz anulować zamówienie i poprosić o całkowity zwrot kosztów.

GWARANCJA 2 LATA SPECYFIKACJA: producent pokrywa wszelkie uszkodzenia strukturalne, których doznał przedmiot przez okres dwóch lat. USZKODZENIA muszą być udokumentowane zdjęciami i zapisanymi szczegółami, aby obiekt mógł zostać zastąpiony. Jeśli problem był spowodowany zużyciem lub niewłaściwym użyciem przedmiotu, nie można go wymienić, ale zostanie on oceniony na określoną kwotę, różną dla każdego przypadku.

Uszkodzenia ostrza są gwarantowane tylko wtedy, gdy miecz był użytkowany prawidłowo; Prawidłowe użycie zostanie udowodnione zaświadczeniem potwierdzającym udział w kursie Tameshighiri lub Battodo lub szkole uznanej w Polsce lub Europie.

Miecze mogą być demontowane TYLKO przez ekspertów i upoważnione osoby. Nie odpowiadamy za szkody spowodowane przez klientów, którzy demontują miecze bez naszej pomocy i autoryzacji.

Wymiany

Sprzedawca zawsze będzie starał się SPROSTAĆ POTRZEBOM KLIENTÓW, biorąc również pod uwagę przypadki nieuwzględnione przez producenta lub markę.


Wyprodukowano na zamówienie

Nie zapewniamy polityki zwrotu lub zwrotu produktu wyprodukowanego na zamówienie (wykonanego na indywidualne zamówienie) Jeśli masz problem z wyprodukowanym produktem, skontaktuj się z przedstawicielem handlowym, który przetworzył zamówienie.


Usługa

KATANAMART.PL NIE PONOSI ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA JAKIEKOLWIEK OBRAŻENIA WYNIKAJĄCE Z UŻYWANIA JEGO PRODUKTÓW. NALEŻY UŻYWAĆ NASZYCH PRODUKTÓW ODPOWIEDZIALNIE I UPEWNIĆ SIĘ, ŻE KAŻDY UŻYWAJĄCY TWOICH PRODUKTÓW JEST ZAZNAJOMIONY Z ASPEKTAMI BEZPIECZEŃSTWA.

UWAGI DOTYCZĄCE SPECYFIKACJI: Wszystkie komentarze, które nie dotyczą bezpośrednio produktów lub świadczonych usług, nie będą uznawane za przydatne dla innych osób, więc nie będą pokazywane.

Wszystkie komentarze, które nie zostaną uznane za przydatne przez czytelników / klientów oraz wszystkie recenzje dotyczące produktów przestarzałych lub odnowionych, zostaną usunięte po upływie określonego czasu.


Reklamacje

W niefortunnej sytuacji gdy czujesz potrzebę złożenia skargi na dowolny obszar usługi, który otrzymałeś od katanamart.pl, prosimy napisać to na adres:

Ynhswords SL
C. Carlos Dinnbier 12 bajo
46015 Valencia

B73767014

piotr@katanamart.pl


Recently Viewed

No products

Menu