Nasz sklep używa plików cookies aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny. Rekomendujemy zaakceptowanie ich użytkowania aby w pełni korzystać z funkcjonalności witryny.
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupionych przedmiotów, masz pięćdziesiąt dni na odstąpienie od niechcianych produktów. Ten okres zaczyna się dzień po dniu w którym otrzymasz zamówienie. Przedmioty muszą być nadal nowe i zwrócone na adres, który otrzymasz, na własny koszt. Musisz wysłać zdjęcia potwierdzające, że przedmiot jest w doskonałych warunkach. Otrzymasz pełny zwrot kosztów za zwrócone przedmioty. Nie dotyczy to elementów niestandardowych ani zamówionych na zamówienie. Jest to zgodne z twoimi ustawowymi prawami.
Wymiana produktów i zwroty - 50 dni
Skontaktuj się z nami (piotr@katanamart.pl) w ciągu 50 dni od momentu oznaczenia zamówienia jako "dostarczonego" zgodnie z Twoim numerem przesyłki. Zawsze musisz wysłać zdjęcia produktu, który chcesz zwrócić. Jeśli zwrot / wymiana zostanie zatwierdzona, otrzymasz numer RMA (numer autoryzacji zwrotu towaru) wraz z instrukcjami dotyczącymi zwrotu. Przedmioty muszą być zwrócone w stanie nieużywanym, niezmienionym i nieuszkodzonym w oryginalnym opakowaniu.
Zwrot zostanie dokonany przy użyciu tej samej metody płatności, która została użyta do dokonania zakupu.
Klient będzie odpowiedzialny za koszty wysyłki zwrotnej:
KOSZTY WYSYŁKI:
WAGA OPŁATA
Od 0 do 3 Kg 45 zł
Od 3 do 6 Kg 60 zł
Od 6 do 10 Kg 70 zł
Od 10 do 15 Kg 85 zł
Od 15 do 20 Kg 95 zł
Od 20 do 30 Kg 145 zł
Od 30 do 50 Kg 195 zł
Dostarczone produkty, które są "uszkodzone", powinny zostać zgłoszone w ciągu 24 godzin od daty dostawy, a Ty musisz dostarczyć zdjęcia uszkodzenia i opis wad. Najpierw musisz wysłać zdjęcia z uszkodzeniami. W takim przypadku zorganizujemy odbiór towarów na nasz koszt. Po otrzymaniu towaru i potwierdzeniu błędu otrzymasz ofertę wymiany, naprawy lub pełnego zwrotu pieniędzy, pod warunkiem, że produkt jest kompletny ze wszystkimi akcesoriami oraz w oryginalnym pudełku i opakowaniu. Jeśli produkt nie zostanie uznany za wadliwy, towar zostanie zwrócony. Będziesz odpowiedzialny za opłatę za przewóz i zwrot. Ta polityka zwrotów nie wpływa na ustawowe prawa kupującego.
Ze względu na duży napływ nieudanych dostaw będziemy wysyłać nasze paczki przez UPS, DPD i DHL. Jeśli dwie próby dostarczenia się nie powiodą, paczka zostanie odesłana do nas i w tym przypadku mamy prawo do ponownej opłaty za wysyłkę. Nasze ponoszone opłaty będą zazwyczaj dokonywane za pośrednictwem PayU, a produkty nie będą ponownie wysyłane, dopóki druga płatność nie zostanie dokonana przy drugiej dostawie.